掃呢頁CODE去手機

2018年8月6日 星期一

「過來人」石詠莉:唔好怕睇醫生 __,石詠莉,

石詠莉談及盧凱彤墮樓身亡,不禁哽咽。
「過來人」石詠莉:唔好怕睇醫生曾患抑鬱的石詠莉昨日出席活動,講到盧凱彤墮樓身亡,她眼泛淚光說:「今年初同Ellen合作過,覺得好可惜,事件發生得太突然 ...


「過來人」石詠莉:唔好怕睇醫生

曾患抑鬱的石詠莉昨日出席活動,講到盧凱彤墮樓身亡,她眼泛淚光說:「今年初同Ellen合作過,覺得好可惜,事件發生得太突然,佢係我好欣賞嘅音樂人,希望佢依家舒服啲。我五年幾前都患過抑鬱,最佳方法係求醫,唔好怕睇醫生,當醫生係一個幫到手嘅傾訴對象,有時朋友問候一句『你OK嘛』已經好好,希望大家多關心身邊朋友。」

同樣是情緒病過來人的森美,昨日得悉盧凱彤輕生一事,坦言好惋惜,並稱自己都有患情緒病三、四年之久,一直靠食藥、家人關心及宗教來過渡情緒問題,但昨日起他開始拍無綫劇《過關英雄》第一天外景,便開始感到焦慮:「我尋晚發夢,擔心自己拍劇嘅嘢,壓力又返嚟,但我要提醒自己,係享受工作,唔好畀自己壓力。」

森美透露拍新劇第一天外景,便感到焦慮。
  • 森美透露拍新劇第一天外景,便感到焦慮。

薛凱琪康復全靠Ellen

另外,在抑鬱症陰霾走出來的歌手薛凱琪(Fiona),在社交網分享2013年和盧凱彤的對話截圖,原來盧凱彤引用美國著名心靈導師的名言來鼓勵飽受抑鬱症煎熬的她,內容大約指不要因自己不夠好而害怕。Fiona留言:「我的康復有許多原因,但你的每一句話對我來講都很重要。我會一路把你的鼓勵和愛帶給有需要的人。」近年同樣有情緒病的歌手藍奕邦,留言指盧凱彤的離世令他悲痛,勸勉大家遇到困難,可找親朋傾訴,要記着自己不孤單。




鍾意就快D Share啦!