掃呢頁CODE去手機

2018年8月6日 星期一

盧凱彤墮樓身亡:盧凱彤後事最新安排!林二汶:畀啲空間小余 __,林二汶,盧凱彤,

眾人面容憔悴!歌手盧凱彤昨晨在跑馬地寓所墮樓身亡,她的老婆余靜萍(小余)、好姊妹林二汶、何韻詩等今晨到西環殮房辦理手續,之後眾人返回Ellen寓所商討 ...


眾人面容憔悴!


歌手盧凱彤昨晨在跑馬地寓所墮樓身亡,她的老婆余靜萍(小余)、好姊妹林二汶、何韻詩等今晨到西環殮房辦理手續,之後眾人返回Ellen寓所商討喪禮事宜。

今晚九點半左右,二汶跟黃耀明、阿詩及岑寧兒等現身,雖然眾人都心力交瘁,但仍提起精神向傳媒交代,二汶向傳媒鞠躬表示辛苦大家、她雙手合十說:「兩日嚟多謝大家、辛苦大家,我哋喺度處理緊身後事,呢個係好艱難時刻,請大家畀一啲時間我哋,多謝大家一路嘅關心,我哋準備好喪禮最新嘅消息一定會通知大家,所以辛苦啦,畀一啲空間小余(余靜萍)大家唔好等喇,多謝。」

問到Ellen的家人同太太情緒點樣?二汶未有作答,此時明哥攬住轉身離開的二汶說:「希望大家可以離開呢度,唔好阻住呢度啲住客,有乜新嘢會再公布。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!