掃呢頁CODE去手機

2018年8月6日 星期一

盧凱彤最後現身選秀節目 參賽者聞死訊心情複雜 __,盧凱彤,

■盧凱彤前日為《全民造星》擔任評判,發言力撐參賽者。
■盧凱彤前日為《全民造星》擔任評判,發言力撐參賽者。盧凱彤愛音樂,也愛鼓勵新人。她前日為ViuTV《全民造星》擔任評判期間,特別點名叫參賽者32號陳卓 ...


盧凱彤愛音樂,也愛鼓勵新人。她前日為ViuTV《全民造星》擔任評判期間,特別點名叫參賽者32號陳卓賢(Ian)清唱,並稱讚Ian說:「我聽到我要聽嘅嘢。」節目中她又鼓勵身形肥胖的45號梁業(肥仔),若他日表演被人喝倒采、取笑時不要介意,還要跟對方說句多謝,再做好自己。

《蘋果》昨日聯絡Ian和肥仔,二人均對盧凱彤離世感到突然和難過。肥仔說:「我其實私底下有同佢傾咗幾句,佢話:『肥仔,你一定得㗎,你一定要加入呢行,我睇好你呀,同埋你唔好放棄呀。』後尾我聽啲工作人員講,佢問啲人有冇機會簽到肥仔,當我聽見呢個消息時,真心覺得佢真係好欣賞我,但當我今日聽見呢個消息,真係好震驚,好想喊。」Ian則說:「噚日Ellen畀咗個機會我叫我出去唱歌,我冇機會親口多謝佢,真係好唔開心。我好感激佢畀咗機會我,所以我一定會做好啲。」

採訪:魯吉




鍾意就快D Share啦!