掃呢頁CODE去手機

2018年8月6日 星期一

【盧凱彤墮樓亡】二汶交代盧凱彤身後事:準備好喪禮會通知大家 __,盧凱彤,

採訪、攝影:徐錦池、孔志豪
採訪、攝影:徐錦池、孔志豪(資料圖片)盧凱彤(Ellen)昨晨墮樓亡(新聞連結:https://bit.ly/2M7OK4S),其台籍攝影師遺孀余靜萍 ...


(資料圖片) (資料圖片)

盧凱彤(Ellen)昨晨墮樓亡(新聞連結: https://bit.ly/2M7OK4S ),其台籍攝影師遺孀余靜萍今日會合Ellen拍檔林二汶去認屍及辦理後事(新聞連結: https://bit.ly/2LWAQ6p )。

林二汶今晚與一手發掘at17入行的黃耀明,以及好友何韻詩等一起在Ellen的跑馬地寓所樓下會見傳媒。林二汶一現身即雙手合十,向傳媒鞠躬,他們讓傳媒拍照後,林二汶代表說:「兩日嚟多謝大家、辛苦大家,我哋喺度準備緊身後事,呢個係一個好艱難嘅時刻,所以…請大家俾一啲時間我哋,好多謝大家一路嘅關心,我哋準備好喪禮嘅消息,就會即時通知大家,俾一啲空間小余(余靜萍),大家唔好等喇。」然後鞠躬轉身離開。

明哥攬着準備走的二汶,再補充多一句:「同埋我諗大家真係可以離開呢一度啦,唔好阻住其他住客,我哋有咩新嘅消息會再公佈,唔該晒。」

24小時求助熱線︰

香港撒瑪利亞防止自殺會熱線︰23892222

撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000

生命熱線︰23820000

東華三院芷若園熱線︰18281

社會福利署熱線︰23432255

醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350

明愛向晴熱線:18288


鍾意就快D Share啦!