網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月16日 星期四

梁靖琪:男友冇畀飯佢食?梁靖琪瘦咗自認童顏 __,梁靖琪,

梁靖琪瘦咗之後,有朋友問係咪因為Jon冇畀飯佢食!藝人梁靖琪(Toby)以代言人身份到尖沙咀出席美容活動,晒腿現身的她明顯Fit了不少,問到男友Jon ...


梁靖琪瘦咗之後,有朋友問係咪因為Jon冇畀飯佢食!


藝人梁靖琪(Toby)以代言人身份到尖沙咀出席美容活動,晒腿現身的她明顯Fit了不少,問到男友Jon可覺得她變靚咗?她說:「佢覺得我瘦咗,我入行嗰時都有啲肉地,依家啲朋友問佢係咪冇畀飯我食。我影相就覺得塊面Firm咗,個樣細個咗。」

結婚順其自然

Toby坦言通常一星期會做兩、三次瑜伽或健身,不過最近忙於幕後工作和宣傳網劇,稍後會和男友去柬埔寨做義工:「當旅行咁,好有意義。」至於可有結婚打算?她表示未諗:「順其自然啦,搵到個合拍嘅就享受生活先,我哋想做多啲慈善嘢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!