網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月16日 星期四

陳華鑫:鄭丹瑞抱契孫!陳華鑫佗B五個月:仔女都OK __,鄭丹瑞,陳華鑫,

陳華鑫有喜,大家都好開心,郭千瑜(白帽者)更扮大肚同鄭丹瑞合照留念。曾參選2012年港姐選美的無綫小花陳華鑫(Gloria),今年一月入紙申請結婚,下 ...


陳華鑫有喜,大家都好開心,郭千瑜(白帽者)更扮大肚同鄭丹瑞合照留念。


曾參選2012年港姐選美的無綫小花陳華鑫(Gloria),今年一月入紙申請結婚,下嫁圈外男友周國榮(Darryl)。今日藝人郭千瑜喺社交網上載咗第26期藝員訓練班同學嘅聚會相片,藝人郭千瑜用手托住陳華鑫個肚,仲留言:「我哋又有喜事要宣布喇,喜事連連,Yeah yeah yeah,so happy。」另外陳華鑫亦曾上載過佢老公用孭帶孭住毛公仔嘅相片,仲話老公等唔切要做爸爸了。

但點解郭千瑜發文話喜事連連?因為佢都疑似有喜呀。另一張相見到佢摸住自己個肚,在旁嘅鄭丹瑞亦都用手指住,唔通真係兩個靚女都有喜訊咁開心?不過原來郭千瑜只係扮大肚同鄭丹瑞合照留念。

陳華鑫受訪時報喜指正佗B五個月,預產期在12月:「多謝,多謝,啱啱五個月可以講,之前未佗定唔講得住。(仔定女?)仔女都冇所謂,都算佗得舒服,冇嘔吐不適,但係因為宮縮,醫生建議留喺屋企休息。」她指隨著肚子越來越大,做媽媽的感受更強烈,但暫時不想透露BB性別,希望保持神祕,並表示正開始準備BB車、BB床等日常用品。

曾經為無綫藝員訓練班出任校長的鄭丹瑞,與一班學生感情深厚,陳華鑫更是他第一年入無綫做校長時的學生,對於陳華鑫有喜,他笑不攏嘴:「係呀,我就快有契孫喇!好開心,我第一年做校長,就係第廿六期無綫藝員訓練班,一班學生好似何廣沛咁,到依家都仲經常有聯絡,畢咗業五年,佢哋有乜嘢問題都會走嚟問下我嘅意見,大家嘅感情好深厚,陳華鑫喺布吉結婚都有請我去。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!