網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月16日 星期四

「禁」字太細裸輸丁子朗 森美硬撐:大蛇屙尿 __,丁子朗,森美,

■森美被指禁字太細輸給丁子朗(左),昨日自撐是遠近問題。電視圖片
■森美被指禁字太細輸給丁子朗(左),昨日自撐是遠近問題。電視圖片森美主持的旅遊節目《森美旅行團》,前晚播出的一集是他帶丁子朗去京都浸電氣風呂,兩人更肉 ...


森美主持的旅遊節目《森美旅行團》,前晚播出的一集是他帶丁子朗去京都浸電氣風呂,兩人更肉帛相見。電視畫面當然將兩男重要部位打上「禁」字。豈料阮小儀cap圖上載到社交網,留言取笑森美:「森美今次輸了,個禁字細粒過丁子朗個禁字呀呀呀!小森美輸了!」

被笑「輸鳥」,森美昨日在電話回應時自撐:「雖然你見到禁字咁細,但你要知遠近問題,我係遠佢一呎,所以你拉番近,禁字同一個level嘅話,係大過佢嘅。同埋你見到朗朗嗰表情,你就知道佢終於見到大蛇屙尿係點樣。」問到是否真空上陣?他說:「巨蛇相遇,我哋啲男人慣咗啦。」

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!