網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月1日 星期四

曾昭亮:曾昭亮冇送禮物畀李美慧B女:我好忙 __,李美慧,

曾昭亮讚李美慧BB女可愛。名媛曾昭亮(Alison)出席品牌活動,談到爸爸曾文豪與太太李美慧誕下一女,Alison表示很高興,並大讚BB女可愛。問到有 ...


曾昭亮讚李美慧BB女可愛。


名媛曾昭亮(Alison)出席品牌活動,談到爸爸曾文豪與太太李美慧誕下一女,Alison表示很高興,並大讚BB女可愛。問到有否送禮物給B女?她說:「冇,好忙,我啱啱先返香港,見過2、3次,都算多。(有冇同李美慧分享湊仔經?)佢都好忙,仲坐緊月。(爸爸開唔開心?)佢好開心。(BB似邊個?)BB樣唔識睇。(囝囝有冇同佢玩?感覺係咪好特別?)有,少少,我哋係Modern Family。」問到爸爸可有意再追多個?她坦言沒有,而自己亦暫未有追多個的打算:「兩個仲細,再大啲先算。」提到胞姐曾昭怡再佗第二胎,她指胞姐身體狀況一切良多,不過問到BB性別時,她就保持神秘:「屋企好多人,好熱鬧!」

提到她早前與一歲半囡囡浸浴好火辣,她說:「我覺得好溫馨,平時有時間都會同小朋友沖涼。(經常親子樂?)係,依家多數做媽媽要做嘅嘢。(辛苦?)雖然有傭人,但係都辛苦,精神上!」她否認是緊張媽咪,認為子女不變壞、快樂健康最重要:「呢個歲數唔使咁Serious。(搵學校未?)都開始搵緊,不過唔使太過嚴肅嘅學校,搵番國際學校,Happy School。(物色定幾間?)未知,囝囝依家2歲,讀緊間學校幾開心,可以讀到6歲,之後先再打算,希望兩個讀同一間。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!