網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月1日 星期四

【新婚拖手仔都唔得】陳展鵬掛住用電話 唔理老婆單文柔? __,陳展鵬,單文柔,

單文柔陳展鵬新婚無耐,相信大家都好想睇下呢對夫妻既甜蜜新婚生活,不過好可惜啊,我地應該無機會睇到啦!早排《壹》仔撞到佢地兩公婆出動,單文柔化左淡妝,但 ...


單文柔陳展鵬新婚無耐,相信大家都好想睇下呢對夫妻既甜蜜新婚生活,不過好可惜啊,我地應該無機會睇到早排《壹》仔撞到佢地兩公婆出動,單文柔化左淡妝,但 ...




單文柔陳展鵬新婚無耐,相信大家都好想睇下呢對夫妻既甜蜜新婚生活,不過好可惜啊,我地應該無機會睇到早排《壹》仔撞到佢地兩公婆出動,單文柔化左淡妝,但煎Pan就戴住帽同口罩似乎唔想俾人認出, 咁又係嘅佢地啱啱先結婚,大家仲喺好關注佢地呢對新婚夫妻,係銅鑼灣鬧市行逛,比人認出都幾麻煩下!兩公婆一邊行一邊搵路,似乎好趕時間,連手仔都無拖啊!煎Pan仲不斷拎住電話錄Whatsapp,連老婆同佢講野都無停,好似好多野要處理,不過都係唔好冷落自己老婆仔好喎!雖然兩個無想像中咁sweet,不過相信佢地只係唔想喺公眾地方太張揚姐!

BTW陳太應該係一個花癡,《壹》仔撞過佢幾次都咁啱買緊花,之前佢同幾位女仔朋友出街,見佢呢日set晒頭,又化晒大濃妝咁,應該喺啱啱做完野啦,睇返IG,原來喺主持活動。一班人好有目的性走入超市花店,見佢問完店員,好快手就揀好扎花,賣單$260應該喺買嚟送俾人。唔知煎pan又會唔會成日送花俾老婆呢!

鍾意就快D Share啦!