網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月1日 星期四

黎國輝:趕造人!阿感想一次生兩個:再唔生就生唔到 __,阿感,黎國輝,

阿感話如果只生一個小朋友嘅話,佢會想生女!藝人黎國輝(阿感)與台灣舞蹈員太太連佳優(YoYo)兩年前已註冊,今晚補擺婚宴,筵開21席,以自助餐形式進行 ...


阿感話如果只生一個小朋友嘅話,佢會想生女!


藝人黎國輝(阿感)與台灣舞蹈員太太連佳優(YoYo)兩年前已註冊,今晚補擺婚宴,筵開21席,以自助餐形式進行。阿感穿着一身黑色禮服,而YoYo則以一襲紅色DeepV晚裝示人。二人齊齊接受記者訪問,問到何時生B?他說:「照番我哋傳統,兩年一次喜事嘛!太太又要調理身體,不過都老,再唔生就生唔到,最好一次過生兩個,如果一個我就揀生女。」而YoYo就指男女都沒所謂。

老婆冇期擺酒

問到為何事隔兩年才擺喜酒?YoYo表示因為之前要為張惠妹的巡唱擔任舞蹈員,故沒辦法,阿感又說:「佢真係冇期畀我,佢跳完羅志祥又到張惠妹,婚宴頭大部分都係我自己處理,之後佢就好似老闆娘咁,呢度改嗰度改。」

愛的宣言好感動

說到今朝接新郎,YoYo表示沒有喊,很開心,但奶奶講話同阿感家姐喊時都好感動,自己都忍住,阿感說:「家姐好錫我哋,最初接新娘時係玩咁,但講愛的宣言時都好感動,不過我係男仔,唔可以喊!」他又指婚宴幾日後太太又要返台灣,故他都要飛過去。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!