網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月1日 星期四

【偶像Stephy片場黑面】林耀聲話私底下好從容:佢搞到我開心又緊張 __,林耀聲,鄧麗欣,Stephy,

入行12年,一度要靠打散工維持生活的林耀聲,拍過唔少有口碑嘅電影,是不少導演眼中黑馬,隨時有機會跑出。對於第一次拍喜劇《起底組》,跟偶像Stephy合 ...




入行12年,一度要靠打散工維持生活的林耀聲,拍過唔少有口碑嘅電影,是不少導演眼中黑馬,隨時有機會跑出。對於第一次拍喜劇《起底組》,跟偶像Stephy合作,他說是既緊張又開心。

「Stephy係中學時期嘅偶像,我買過佢嘅唱片,喺戲入面佢係長期黑口黑面,做警察,但一停機,佢就好寬容,我覺得佢嘅氣場好勁,我同佢對戲,又緊張又開心。」同一部戲的另外兩位女主角,林耀聲表示陳凱琳是個愛說話的女生,是片場開心果,更會請他們吃kFC。至於鄧月平,他說她很傻氣,愛說不太搞笑又聽落幾搞笑的笑話。

除跟女主角合作愉快外,林耀聲也有向游學修請教,他解釋:「他本身個人比較貪玩,我覺得佢夠曳,所以先可以演好喜劇角色。唔係話我入行好耐,就要擺出一個好高姿態,我覺得唔需要,呢個係需要互相學習嘅行業。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:

鍾意就快D Share啦!