網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月1日 星期四

隋棠:【值得深思】隋棠唔畀仔女過萬聖節有原因 __,隋棠,

有道理喎!一年一度嘅萬聖節,唔少人都會趁住呢一日扮吓鬼怪應節,就算升呢做咗家長,都會拉埋小朋友變裝一齊玩。不過台灣女星隋棠就唔多Buy呢一套,除咗自己 ...


有道理喎!


一年一度嘅萬聖節,唔少人都會趁住呢一日扮吓鬼怪應節,就算升呢做咗家長,都會拉埋小朋友變裝一齊玩。不過台灣女星隋棠就唔多Buy呢一套,除咗自己冇玩,仲完全冇幫仔女扮嘢,佢喺社交網留言講出另類見解,好值得家長深思:「今年還沒有帶孩子們參與萬聖節活動,因為目前為止都還沒有跟他們正式介紹過鬼、幽靈、殭屍、死亡等,因為擔心他們有陰影,這樣會想太多嗎?」

呢一番言論火速成為熱話,唔少家長都留言認同話,試過小朋友原本好期待萬聖節,點知睇到啲好恐怖嘅扮相,結果搞到發惡夢等等。不過亦有家長唔認同話,依家科技發達資訊氾濫,好多嘢都可以喺網上輕易搵到,最緊要係陪住小朋友去理解正確訊息。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!