網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月1日 星期四

霆鋒未帶王菲見家長 __,王菲,謝霆鋒,

霆鋒與王菲翻撻四年,不過謝賢表示仍未見過王菲。資料圖片
霆鋒與王菲翻撻四年,不過謝賢表示仍未見過王菲。資料圖片四哥一生感情兜兜轉轉,其子謝霆鋒亦然,與王菲已復合四年,有指霆鋒很愛王菲,四哥說:「呢樣唔好問我 ...


四哥一生感情兜兜轉轉,其子謝霆鋒亦然,與王菲已復合四年,有指霆鋒很愛王菲,四哥說:「呢樣唔好問我,我恭喜佢就得喇!」不過就大爆霆鋒原來未帶王菲見家長:「從來未見過,因為佢嘅私事都唔想經過老竇,唔通我搵個女朋友,又問佢正唔正喎。」那麼他會否希望霆鋒再婚?四哥笑說:「關我鬼事咩!我從來做老竇,唔會用呢啲權力去講嘢,如果佢有鍾意嘅人咪一齊,唔鍾意咪拜拜。」



謝賢心繫兩名乖孫,大讚栢芝把他們照顧得好。資料圖片 謝賢心繫兩名乖孫,大讚栢芝把他們照顧得好。資料圖片

其實四哥對霆鋒前妻張栢芝印象不錯,讚她識教仔:「栢芝係我一個好錫嘅人,佢對兩個細路仔幾好,好難㗎!佢教得好好,有時我睇到佢,我都有啲眼淚。」對於傳聞栢芝好少讓兩老見孫仔,四哥代她平反:「有時兩個禮拜,有時一個禮拜見吓,我都係去霆鋒度睇佢哋,總之兩個孫去霆鋒度,司機就會同我講。」




鍾意就快D Share啦!