網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月3日 星期四

謝安琪留老公陪子女 __,謝安琪,

謝安琪與麥浚龍合作的大碟獲得至尊唱片。
謝安琪(Kay)在頒獎禮上奪3.5獎,成為大贏家,Kay表示去年做聽眾聽收音機直播頒獎禮,心情輕鬆,今年到自己出席頒獎禮,事前提醒自己要保持輕鬆心態。 ...


謝安琪(Kay)在頒獎禮上奪3.5獎,成為大贏家,Kay表示去年做聽眾聽收音機直播頒獎禮,心情輕鬆,今年到自己出席頒獎禮,事前提醒自己要保持輕鬆心態。問到老公張繼聰為何不到場支持?她說:「佢本身想嚟,但遲啲要開戲,同古仔去外地拍戲,所以我想佢留喺屋企多啲陪小朋友。」

相關新聞:演藝人協會想搞頒獎禮



張繼聰將到外地拍戲,所以謝安琪前晚着他留在家中陪小朋友。資料圖片 張繼聰將到外地拍戲,所以謝安琪前晚着他留在家中陪小朋友。資料圖片

與Kay同奪至尊唱片的麥浚龍(Juno)表示事前一直有邀請古天樂出席《叱咤》頒獎禮:「結果有嚟,拎到大碟獎係成個團隊嘅功勞,古仔都係團隊一分子。」提到有報道指Juno有興趣邀請張繼聰簽約旗下公司,他說:「對任何人都有興趣合作,𠵱家做緊電影配樂,新一年又要做唱片part 2,暫時未有計劃。」




鍾意就快D Share啦!