網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月3日 星期四

陳煒:身經百戰都嗌頭痛 陳煒拍《法證》最怕… __,陳煒,

究竟係乜嘢?藝人陳煒贏完無綫「最受歡迎電視女角色」獎後,繼續投入工作,為梅小青監製的新劇《法證先鋒IV》開工。在劇中演「法證Queen姐」的煒哥,一副 ...


究竟係乜嘢?


藝人陳煒贏完無綫「最受歡迎電視女角色」獎後,繼續投入工作,為梅小青監製的新劇《法證先鋒IV》開工。在劇中演「法證Queen姐」的煒哥,一副專業造型,相當型女,日前小青姐更在社交平台甫出不少外景拍攝過程,當中講述法證人員到戶外工作,煒哥和黃浩然等都在石灘上演戲,一身正裝加皮鞋要在凹凸不平的石灘上扮型行路都幾辛苦,不過煒哥表示最難應付的是對白,她說:「呢排我哋多數拍法證部化驗室嘅戲,啲對白好甘㗎,全部都好專業,名唔可以講錯,不過都幾順利,其實大家都進入狀態,『專業mode』都撻着晒」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!