網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月3日 星期四

【致敬四大天王?】陳偉霆疑似咪嘴 內地Fans戥唔抵:唱得好就说假唱 __,陳偉霆,

仲「而我不知誰是」?陳偉霆已經成為唯一一個打入內地最有商業價值明星頭十嘅香港藝人喇!而且佢日前喺《2019江蘇衛視跨年演唱會》長達14分鐘嘅表演中,更 ...




仲「而我不知誰是」?陳偉霆已經成為唯一一個打入內地最有商業價值明星頭十嘅香港藝人喇!而且佢日前喺《2019江蘇衛視跨年演唱會》長達14分鐘嘅表演中,更被視為全晚最精彩沒有之一,fans都讚佢「邊跳邊唱,咬字清晰,可以話係唱跳俱佳嘅舞台王者、完美男人」。

的確,當晚佢嘅表演係幾搶眼、吸引,就算向香港四大天王致敬,分別演唱劉德華《我恨我痴心》、黎明《我的親愛》、張學友《頭髮亂了》以及郭富城《Para Para Sakura》,都好有自己嘅個人特色,例如咪嘴。

偶像被指咪嘴,fans梗係心痛兼反駁啦:「唱得好就俾人話咪嘴,認為佢咪嘴嘅人,一定無睇過佢fancam同其他live。」或者誠如fans所認為,陳偉霆係真唱,但同一晚嘅表演,「四大天王」部分唱得好穩好似錄音室播放咁,唱《1121》時反而 反差未免太大。

鍾意就快D Share啦!