網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月3日 星期四

【Dada 4歲姨甥俾人圍好淡定】林雪粗口問候 千嬅:嚇到窒一窒! __,林雪,楊千嬅,

賀歲片《恭喜八婆》舊年已經keep住po笑爆嘴嘅makingof,今晚電影嘅預告片正式出爐。向來佢好認真、唔笑都好搞笑嘅林雪,率先出場,「問候」楊千嬅 ...




賀歲片《恭喜八婆》舊年已經keep住po 笑爆嘴嘅making of ,今晚電影嘅預告片正式出爐。向來佢好認真、唔笑都好搞笑嘅林雪,率先出場,「問候」楊千嬅,要求對方「講英文」,令佢目定口呆。千嬅就話,預告中個樣絕對唔係演技,係真實反應:「雪哥中氣十足,現場又好靜,佢一轉身就大大聲同我講『四字真言』,我真係嚇到窒一窒,過咗陣先記得要講對白。」

電影好「貼地」咁加入咗話題人物「任何人」外,仲講埋香港買樓難嘅苦況,預告中陳逸寧問有份出的Dada姨甥女小饅頭:「你幾多歲呀?要500蚊嚟做咩呀?」小饅頭即刻招積的表示:「儲錢買樓呀!」場面搞笑又令人無奈。陳靜就話姨甥女表演得好好:「四歲人仔,現場又有咁多人望住佢,佢都無點怯場,好叻女!」同場與小饅頭對戲的陳逸寧都大讚小饅頭同姨姨一樣好有表演天份。唔止姨甥女小饅頭搶鏡,身穿低胸衣服的Dada在片中的飛撲片段更是200分吸晴,Dada自己睇到片段都話「一額汗」:「拍攝呢場其實要吊威也,第一次拍真係有啲緊張,不過我好信任拍攝團隊,所以都放心俾佢地去處理,最怕反而係走光,做足所有安全措施先上場。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!