網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月8日 星期一

港姐2019:準港姐黃嘉雯認戀A貨雷神:旅行識嘅 __,Chris Hemsworth,港姐,雷神,黃嘉雯,

最緊要認!港姐候選佳麗黃嘉雯(Carmaney)到大會指定髮型屋進行「變髮」,一頭長髮的她沒有大改變,她謂:「因為我啲頭髮好厚,所以髮型師幫我剪薄咗, ...


最緊要認!


港姐候選佳麗黃嘉雯(Carmaney)到大會指定髮型屋進行「變髮」,一頭長髮的她沒有大改變,她謂:「因為我啲頭髮好厚,所以髮型師幫我剪薄咗,冇染到顏色,因為之前剛染完。(滿意嗎?)滿意!簡單自然。」曾代表香港到東京參加2018國際中姐的她,答傳媒問題時都相當「老練」,問到被東網拍得與「A版雷神」拍拖,她又謂:「係呀!我畀佢知呢個名先,我哋拍咗一年多。(怕否影響選情?)拍拖好正常啫!(佢摸大髀喎!)角度問題啫!佢好支持我選美。(會否叫身邊啲朋友投妳票?)佢鍾意(點識?)旅行識嘅,大家有共同朋友,我本身有朋友喺德國住,佢係德國人,我探朋友時同佢認識,佢依家喺香港做嘢,但佢喺圈外人,大家畀啲空間佢(佢係咪你結婚對象?)我每次拍拖都係咁諗。(入咗圍多咗信心?)一定全力以赴,做到最好,呢句嘢係由心而發。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!