網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月8日 星期一

【娛樂人物】養三個仔月花逾十萬羅霖壓力大脫髮「喊濕好多個枕頭」 __,羅霖,

羅霖表示每年會給自己一個目標,達到就會好開心、好有成功感。
羅霖表示每年會給自己一個目標,達到就會好開心、好有成功感。53歲的羅霖自2013年離婚後,復出頴銀養家。羅霖痛錫三名兒子,不想他們生活因父母離婚受到影 ...


53歲的羅霖自2013年離婚後,復出頴銀養家。羅霖痛錫三名兒子,不想他們生活因父母離婚受到影響,堅持繼續讓兒子得到最好的教育和生活,孭起頭家,每月開支超過十萬,羅霖努力工作撲水養家,工作壓力爆煲,近日出現甩頭髮情況,由於身邊未有人可供挨吓訴苦,羅霖會匿埋喊,自爆喊濕過幾個枕頭。

撰文:比華利

攝影:林德雄

相關新聞:教擺甫趕多餘肉

娛圈中不少單親媽咪,堅強地母兼父職撐起頭家。53歲美魔女羅霖也是表表者,她96年嫁給富商劉坤銘後淡出娛圈做少奶奶,婚後生了三名兒子,可是豪門生活並非永久保障,她於2012年與劉坤銘分居,翌年正式離婚。失婚羅霖,由闊太變單親媽咪,她除了要照顧三名兒子,還有年邁父母,為了讓家人生活得舒適,三子成長中得到最好,月花逾十萬,她不惜搏命頴銀。羅霖日前在九龍塘接受《蘋果》專訪時說:「我咁搏命當然為三個囝囝,不過我都覺得人嘅一生,生命有限,要盡量學多啲,做多啲,到將來年紀大,問番自己,我呢一生係咪無憾,我冇浪費自己人生。」



二仔實際

三名兒子仍就學,兩子已入大學,長子劉子榕(Nathan)在港讀大學,二子劉子熙(Jordan)美國升學,幼子劉子晉(Jonathan)則讀國際學校,羅霖每月開支龐大:「三個仔啲學費,同屋企開支,計埋一個月起碼都六位數字。大仔轉過幾個主科,佢讀過藝術、律師,𠵱家轉咗讀電腦設計,我成日話佢讀藝術搵唔到錢,二仔就讀心理學,佢實際啲,我安慰啲,我同二仔講,叫佢讀完先醫吓自己,了解吓自己情況先。都巿人好緊張,情緒病都多咗,好需要人傾偈,所以醫埋屋企人先出去醫人,唔係話代表屋企人有情緒病,而係想令大家做人開心啲,乜都睇淡啲。」

相關新聞:投資兩生意回本



羅霖跟三子的關係是媽咪、朋友和玩伴,並自稱有時有不足之處。 羅霖跟三子的關係是媽咪、朋友和玩伴,並自稱有時有不足之處。
羅霖跟細仔感情要好,兩母子常拖手去玩。

羅霖跟細仔感情要好,兩母子常拖手去玩。

自閉調息

羅霖不停賺錢,近日出新書一腳踢構思和籌備,其間遇上重重困難,全部獨力解決,「我當時好大壓力,頭部側邊仲出現甩頭髮,一梳啲頭髮就係咁跌落嚟,以前生完BB都冇咁犀利,我知係壓力造成,所以休息多啲,食番啲營養補品,𠵱家情況好轉番。」

回望過去六年,羅霖走出離婚陰霾,振作復出,人生上走了崎嶇路,回想墮入低谷,她坦言有以淚洗臉:「我梗係有爆喊,全部閂埋門先喊,我從來唔會喺小朋友面前喊,我唔會將自己啲唔開心同壓力畀小朋友見到,佢哋已經係單親家庭,唔想將我嘅唔開心加落佢哋度,佢哋會有陰影。」遇上壓力爆煲,羅霖就會自閉:「我會閂埋門祈禱,都喊濕好多個枕頭。」即使再傷再痛,羅霖都咬實牙關,強迫自己理智起來。

三子正放暑假,問到羅霖可會一家四口出埠旅行叉電,她笑言:「旅行其實係獎小朋友,唔係獎我自己。我做過空姐六年,好多地方都去過,好多嘢都食過,睇風景同買嘢,我後生做過晒,𠵱家有咗小朋友,去旅遊地點,食乜玩乜,全部問佢哋,我只係陪食、陪玩同畀錢嗰個。」



幼子樹熊式地攬實父親劉坤銘,非常識冧人。資料圖片

幼子樹熊式地攬實父親劉坤銘,非常識冧人。資料圖片
劉坤銘上月被本報拍得拍拖,跟女伴更很有默契。資料圖片

劉坤銘上月被本報拍得拍拖,跟女伴更很有默契。資料圖片

分飾三角

羅霖絕對是200分好媽咪,她卻說:「盡量做,我有時都不足,我哋關係係朋友,𠵱家做媽咪要包括好多角色,又係朋友,又係媽咪同玩伴,將來囝囝佢哋如果拍拖,我唔會擔心,仲歡迎佢哋帶女朋友返嚟。」羅霖謂還會教導囝囝待女朋友必須有風度:「就算分手都唔好講對方壞話,和平分手要講得清清楚楚,唔好一腳踏兩船,要有紳士風度。」

現在單身的羅霖表示暫時無意再覓第二春,難道不想脆弱時有個膊頭依靠?羅霖卻說:「好想有個膊頭挨吓,但挨住囝囝先啦。我對感情好專一,一拍拖會好投入,拍拖一定有開心同唔開心,如果唔開心,再加上工作壓力會好易爆煲,所以我暫時專注工作先。」

場地提供:Hair Salon

化妝:Peggy Tsui

髮型:Jay Cheung of Hair Salon



今年再戰書展,羅霖以53歲美魔女身份教美容心得,絕對有資格。

今年再戰書展,羅霖以53歲美魔女身份教美容心得,絕對有資格。




鍾意就快D Share啦!