網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月8日 星期一

譚嘉儀:西貢沙灘拍MV唔執垃圾 譚嘉儀認衰! __,周嘉儀,譚嘉儀,

唔係啩!歌手譚嘉儀最近為劇集《白色強人》唱的插曲《CanYouHear》high爆,大獲好評。東網接到居於西貢泥涌石灘附近的讀者投訴,指早前目睹嘉儀到 ...


唔係啩!


歌手譚嘉儀最近為劇集《白色強人》唱的插曲《Can You Hear》high爆,大獲好評。東網接到居於西貢泥涌石灘附近的讀者投訴,指早前目睹嘉儀到上址拍攝這歌MV,拍攝後石灘不同位置就出現多個大型鏡櫃,雖然日前幾個鏡櫃已搬走,但石灘還剩下一個未清理,附近仲有鏡片碎片,他認為保護環境人人有責。

日後多加留意

據知亦有人在社交網斥她嚴重破壞生態環境、欠公德心,更以「惡行」形容她,嘉儀回覆東網時說:「前幾日我知有呢件事,話我哋毀壞環境,導演知道後都有喺網上道歉講對唔住,承認係製作人員嘅疏忽,可能當日拍攝完因為落大雨,所以大家狼狽下唔小心遺漏咗啲道具冇執到,據我所知導演翌日已即刻搵人入去清理,我都想講聲唔好意思,我自己都好鍾意海洋,都唔希望破壞環境。」她表示會再將投訴轉告導演,相信導演絕對會再檢查清楚,如果有遺漏一定會清理,她說:「我都會代佢哋講日後會多加留意,尤其係拍外景一定會小心,呢個係責任問題。」

導演:會Check多次

嘉儀所屬的星夢唱片公關回覆:「其實當日唱片公司真係唔知佢哋拍完MV冇清理到,正常係導演組會負責晒,我哋都係見有人留言,即刻同導演講要處理件事,佢都有道歉仲即晚搵人入去處理,我哋都多謝有人公開事件,等我哋知道有咁嘅事發生,督促作製作組以後要小心處理事情。」得知現場還剩下一個鏡櫃,唱片公司指即再聯絡導演,導演表示明早會再搵人去double check:「可能眼大睇過龍,但佢話會再check多幾次。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!