網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月8日 星期一

【戲假成真】失婚未夠半年 36歲呂慧儀暗撻38歲張景淳 __,呂慧儀,張景淳,

【戲假成真】失婚未夠半年36歲呂慧儀暗撻38歲張景淳1小時前今年3月宣佈與前夫黃文廸離婚的「長腳蟹」呂慧儀,失婚未夠半年,原來已經有新戀情。大台處境劇 ...


  • 【戲假成真】失婚未夠半年 36歲呂慧儀暗撻38歲張景淳
  • 1小時前




今年3月宣佈與前夫黃文廸離婚的「長腳蟹」呂慧儀,失婚未夠半年,原來已經有新戀情。大台處境劇《愛.回家之開心速遞》中,飾演熊若水的「長腳蟹」與飾演龔燁的張景淳由冤家變情侶,現實中,二人已經撻著,有讀者見到他們手拖手一齊睇戲!

有報導見到6月14日晚上「長腳蟹」同張景淳到數碼港戲院睇真人版《阿拉丁》,散場時二人刻意前後腳離開,分別去戲院附近咪錶位取車。二人同樣戴上帽,不時周圍望,警覺性很高。上車後,張景淳負責開車,先到西環搵地方食宵夜,可惜大部份餐廳均快將關門,所以只好轉到天后繼續搵嘢食,但想幫襯的日本料理亦關門,最後再兜往北角及灣仔,最後經紅隧到旺角,二人才決定買小食返屋企開餐,張景淳到小食店買了魚蛋、燒賣等小食,買完上車直踩入「長腳蟹」位於黃金海岸屋企,似乎好識路,擺明唔係第一次去。該報章記者等到凌晨2時亦未見男方離開,看來他們的感情已很不錯。有記者問「長腳蟹」回應,她死口不認還笑指大家太入戲,直到記者踢爆已跟足他們半晚,她便沒有再回覆,張景淳亦一樣沒有回覆。

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!