網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月8日 星期一

吳彥祖:吳彥祖6歲囡囡靚樣曝光 虎爸護女拒集郵 __,吳彥祖,

真係好靚女!44歲的吳彥祖(Daniel)近年參演不少荷里活電影如新版《盜墓者羅拉》,與名模太太LisaS.於2010年結婚的他,自2013年女兒Ra ...


真係好靚女!


44歲的吳彥祖(Daniel)近年參演不少荷里活電影如新版《盜墓者羅拉》,與名模太太Lisa S.於2010年結婚的他,自2013年女兒Raven出生後,由於不欲囡囡被追訪,他「虎爸」上身舉家移居美國生活,多年來Daniel對女兒十級保護,曾表示希望囡囡可以像羅拉般有意志力及毅力,又安排囡囡入讀美國的中文幼稚園學中文,免她步自己後塵做「中文盲」。多年來,除了BB階段,Daniel亦甚少晒父女照,謝絕囡囡樣貌曝光,連最近一家三口放假回港,兩公婆雖然亦在社交網透露返港探朋友,但囡囡依然「失蹤」,只分享夫婦與友人的合照,及Lisa拖着女兒手指的照片,原來兩母女齊齊美甲。

眼仔睩睩紮紮跳

不過,日前Daniel與妻女現身中環行街時,6歲的混血Raven終現「真面目」,女兒遺傳父母的高顏值,五官精緻加上混血外表,甚為可愛,與爸爸如同餅印般擁有大眼高鼻,見她全程由媽咪拖住,身穿裙仔的她比同齡小朋友更為高挑,表現活潑,不時眼仔睩睩紮紮跳,絕對是高質「混血萌娃」。至於Lisa雖已為人母,但晒長腿的她身形依然甚弗,素顏上陣仍不失名模風範。

怕囡囡熱親

於商場期間,有途人認出Daniel並上前要求合照,但見他耍手擰頭,還指着囡囡及太太,示意與家人一齊不方便拍照。之後他吩咐Lisa拖實女兒步往商場外等車,但等了一輪,由於天氣炎熱,愛女心切的他為免熱親囡囡,又折返商場內等候,當見到座駕駛至,才步出登車,他安頓妻女坐於後座後,自己才上車,極之細心。

對於囡囡愈大愈靚女,吳彥祖接受東網訪問時仍十分保護女兒,只說:「哈哈哈!我都係返嚟幾日啫!估唔到都影到!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!