網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月6日 星期三

林德信:林德信避談女友 被黎志偉爆準備做老竇 __,曾志偉,林德信,黎志偉,

唔通...有咗BB?演員林德信(Alex)、導演梁國斌執導與「香港包山王」黎志偉到電台宣傳電影《獅子山上》。電影被選為今屆香港亞洲電影節開幕電影,林德 ...




唔通...有咗BB?


演員林德信(Alex)、導演梁國斌執導與「香港包山王」黎志偉到電台宣傳電影《獅子山上》。電影被選為今屆香港亞洲電影節開幕電影,林德信笑言開幕禮當日接受訪問破了自己紀錄,一日內做了二十個訪問,他說:「做完真係好攰,因為我盡量唔想訪問內容不重複,唔想有標準答案,用腦去諗話題同大家講。」梁國斌笑言當日做訪問攰過拍戲,黎志偉則笑稱三人是「謝票鐵三角」,近日由朝見到晚不停謝票。


林德信表示稍後會包兩場請屋企人與朋友觀賞電影,問到近日日被拍得與他看車的女友Candace是否歸納為到家人場,他即尷尬傻笑說:「唔知道呢!(拍拖兩年多?)係咩?」身旁的黎志偉即爆料笑說:「佢已經準備做爸爸。」林德信笑說:「總之包場會請所有朋友嚟睇。(同女友感情穩定?)都OK。(見過家長?)應該有,哈哈。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。


來源 source:http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!