網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月6日 星期三

【喊晒口】蘇慧恩赴日影芒草 打風光禿禿失預算 __,Ophelia,蘇慧恩,

攝影:盧妹
蘇慧恩今日到商台宣傳純鋼琴伴奏的新歌《一馬平川》,講述她在家庭及感情的經歷:「希望鼓勵大家,經歷嘅嘢有幾差都好,唔好放棄。」她透露錄音時曾感觸落淚,甚 ...




蘇慧恩今日到商台宣傳純鋼琴伴奏的新歌《一馬平川》,講述她在家庭及感情的經歷:「希望鼓勵大家,經歷嘅嘢有幾差都好,唔好放棄。」



她透露錄音時曾感觸落淚,甚至到日本拍攝MV期間,亦一度流淚:「因為嗰段時間都有少少唔開心,去日本嗰時同男朋友嗌交,真係差啲分手,所以個MV入面有真眼淚。我哋到最後嗰日先和好如初,呢首兩真係特別難忘。」



蘇慧恩透露在日本拍MV時,禍不單行,除了與男朋友嗌交,更遇上颱風:「我哋今次去輕井澤同箱根,去到先知酒店停電唔做生意,好彩最尾都搵到酒店房,不過就要幾個人迫埋一齊。之後去拍芒草,點知因為打風,得番好少芒草,好彩導演醒目就角度拍攝,成個旅程都大失預算。」



採訪:盧妹



 蘇慧恩宣傳新歌《一馬平川》,專誠到日本拍MV。 蘇慧恩宣傳新歌《一馬平川》,專誠到日本拍MV。
 曾數次被新歌感動到落淚。

曾數次被新歌感動到落淚。
 在日本拍MV期間,因為當地打風大失預算。(IG圖片)

在日本拍MV期間,因為當地打風大失預算。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!