網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月6日 星期三

胡杏兒:胡杏兒40歲生日 胡説八道會紅噹噹贈興 __,胡杏兒,

胡杏兒生日快樂!藝人胡杏兒今日40歲生日,「胡説八道會」一眾閨蜜當然要為佢慶祝啦!單立文今日就分享咗日前同老婆胡蓓蔚、胡定欣、黃智雯、李施嬅一齊為胡杏 ...


胡杏兒生日快樂!藝人胡杏兒今日40歲生日,「胡説八道會」一眾閨蜜當然要為佢慶祝單立文今日就分享咗日前同老婆胡蓓蔚、胡定欣、黃智雯、李施嬅一齊為胡杏 ...


胡杏兒生日快樂!


藝人胡杏兒今日40歲生日,「胡説八道會」一眾閨蜜當然要為佢慶祝單立文今日就分享咗日前同老婆胡蓓蔚、胡定欣、黃智雯、李施嬅一齊為胡杏兒慶生嘅相,見大家一律紅噹噹上陣,相當喜慶!相入面壽星女同幾位姊妹笑容非常一致,反而單立文就嘟起嘴仔賣萌,十分搞笑!單立文留言:「杏兒終於40歲啦,佢係一個十分叻叻豬嘅女仔,人生要做嘅嘢佢都差唔多全部完成,咁就祝你身體健康,早生貴⋯⋯⋯⋯啦!🤗❤️🙏㊗️🎂💯」網友紛紛留言祝胡杏兒生日快樂,仲有唔少人留言問點解少咗姚子羚添!


不過好戲在後頭,主角胡杏兒隨後分享咗多張相片,見到個Party好齊人,除咗姚子羚之外,連老公李乘德都有出席,不過老公就冇跟到Dress code,只係以黑西裝上陣!胡杏兒留言:「時間過得真係好快,眨吓眼就踏入4字頭,真係好幸運好幸福,有一班好姊妹每年一定陪我過,有個錫我嘅老公加兩個健康活潑可愛嘅BB,加上身體健康,感恩感恩,踏入4字,要更加努力做好自己各個身份,多謝家人支持和愛護,我會努力💪🏻❤️」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!