網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月21日 星期六

被傳𢱑贊助要求多 苟芸慧終發聲 __,苟芸慧,

即係咁…佢都唔係講咗啲咩啫…曾與胡杏兒合作開設婚紗店「KEVOLIE」嘅星級設計師姚子裕(Kev),日前發文爆料力數前無綫女藝人要求贊助製作晚裝,惟對 ...




即係咁…佢都唔係講咗啲咩啫…


曾與胡杏兒合作開設婚紗店「KEVOLIE」嘅星級設計師姚子裕(Kev),日前發文爆料力數前無綫女藝人要求贊助製作晚裝,惟對方要求多多、不願配合拍照,更向傳媒表示該晚裝是自己設計,仲畀晒貼士,加上有網民留言配上《美女與野獸》圖片,更指「呢張圖就有關喇」時,Kev就回覆:「都叫咗佢咪做鮮黃色㗎啦,有提議過香檳金㗎嘛」,矛頭似係指向苟芸慧。有指Kev嘅發文出咗後,苟芸慧即喺社交網「回應」,晒出回眸獨照,並配文:「如果心胸不似海,又怎能有海一樣的事業~😄共勉之」


到咗今日,苟芸慧喺社交網貼上同姪仔合照,相中見苟芸慧唧都唔笑,但係佢就用手搣緊姪仔塊面,仲配文:「哈哈哈……小時候,我很討厭大人捏我的肉臉..........🤣🤣🤣有誰跟我一樣?」睇落好似冇乜嘢,但佢就Hashtag埋「#己所不欲勿施於人」,字眼似係意有所指,雖然佢冇正面回應自己係咪當事人,不過網友就聯想到佢係咪畀傳聞激親,嬲豬借文發洩呢?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!