網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月21日 星期六

苟芸慧:苟芸慧禮服風波 Kev嬲爆作品被批垃圾 __,苟芸慧,

真係亂喇!藝人苟芸慧捲入禮服贊助風波,東網聯絡上設計師姚子裕(KevYiu),他表示網上發文純為個人發洩,但對於其作品被批為「垃圾」,他坦言感到不悅: ...




真係亂喇!


藝人苟芸慧捲入禮服贊助風波,東網聯絡上設計師姚子裕(Kev Yiu),他表示網上發文純為個人發洩,但對於其作品被批為「垃圾」,他坦言感到不悅:「我係從3、4個朋友口中聽過,聽到自己同團隊嘅心血被貶感到好嬲,如果當事人照實講係冇問題,但依家係從外邊聽到,會有唔開心。」


當對方獲贊助後沒有鳴謝,他坦言用了3次途徑問對方何時會有相和落番credit,但都沒有回應,他說:「我公司有晒大家WhatsApp嘅合作資料,寫得好清楚,係佢老公(陸漢洋)負責去傾。」他表示其實冇落CREDIT唔緊要,但背後作品被人話係垃圾,覺得有必要說清楚。問會否與「當事人」聯絡?他指與對方不熟:「件事亦要let it go,係時候move on,唔想再發酵落去。」


問到擔心對方會告他?他說:「我一直冇開名,冇指名道姓。分享作為設計師觀點一件事,公道自在人心。」東網再聯絡上陸漢洋他表示:「你問番若蘭(苟芸慧經理人)」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!