掃呢頁CODE去手機

2019年12月30日 星期一

【掟千萬築愛巢】馮盈盈分手後首現身 爆喊嘆相見好同住難 __,馮盈盈,

馮盈盈指二人這個月在雙方有共識下宣佈分訊,經過大家深思熟慮作出的決定,當中並不涉及第三者,不希望親友為他們擔心,馮盈盈坦言同居後出現不少問題,承認同居 ...






馮盈盈指二人這個月在雙方有共識下宣佈分訊,經過大家深思熟慮作出的決定,當中並不涉及第三者,不希望親友為他們擔心,馮盈盈坦言同居後出現不少問題,承認同居試婚失敗,大家相見好同住難,一齊生活有很多事要重新適應,她續說:「分開有好多因素,比較複雜,住埋一齊後,有好多轉變要去適應,適應過程中發現原來大家相處最舒服係做番朋友,加上我哋係喺事業發展期,好多機會、機遇要把握,大家分開後會多啲時間及心機去為自己想要嘅嘢努力。」



講到會否抽時間放假散心,馮盈盈稱目前仍有工作在身:「因為我仲拍攝緊新劇,空閒嘅時候都會畀自己唞吓嘅,但係工作時就會好專注,投入番,希望做好我份工,同埋嚟緊新劇會去泰國拍攝,都係一個機會畀我更加專注投入工作囉。」



她稱目前二人仍是朋友關係,大家都搬離愛巢,已有公平方案處理層樓,她解釋:「我哋keep住有contact來往,所以例如話一啲business、好似關於一啲我哋以前一齊居住嘅地方點樣處理,其實我哋都有一個方案得到大家嘅共識,同埋係對大家都好公平嘅方案去解決,所以大家唔使擔心,總搵到方法嘅。」語畢她再度哽咽。



馮盈盈指二人這個月在雙方有共識下宣佈分訊,經過大家深思熟慮作出的決定。 馮盈盈指二人這個月在雙方有共識下宣佈分訊,經過大家深思熟慮作出的決定。
馮盈盈認圈外人對於藝人接吻場口比較難接受,不過這個並非他們分手的原因。

馮盈盈認圈外人對於藝人接吻場口比較難接受,不過這個並非他們分手的原因。
她稱目前二人仍然是朋友關係,大家都搬離愛巢。

她稱目前二人仍然是朋友關係,大家都搬離愛巢。

鍾意就快D Share啦!