網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月5日 星期日

Aka趙慧珊:曾受情傷 Aka轉冧小小鮮肉 __,Aka,

Aka鍾意細個啲嘅男仔!歌手趙慧珊(Aka)到健身室任開幕嘉賓並示範空中瑜伽。她稱專程來取經,因空中瑜伽可助瘦身。而有見幾個姊妹都有投資生意,她都想考 ...




Aka鍾意細個啲嘅男仔!


歌手趙慧珊(Aka)到健身室任開幕嘉賓並示範空中瑜伽。她稱專程來取經,因空中瑜伽可助瘦身。而有見幾個姊妹都有投資生意,她都想考瑜伽牌教人,又自嘲將來會是「老姑婆」。問到是否預了嫁唔?她笑言:「我覺得人愈大愈難搵到適合對象,近排覺得自己鍾意細個啲嘅男仔。(小鮮肉?)又唔好咁講,只係見到事業有成嘅樣就會驚!(咁揀個生意失敗囉?)哈哈,共渡難關!新一年開始,收到最多祝福係搵到另一半,大家比我仲心急。」問到是否關情傷事?她坦言:「都係,曾經試過唔開心,當時視佢為結婚對象,所以希望再拍拖都視佢為結婚對象,但咁樣又怕嚇親人。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!