網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月5日 星期日

Angelababy:原來勁懶?Baby 15歲經濟獨立爆首份工薪金 __,Angelababy,Baby,楊穎,

右邊張床引起網民熱論!女星Angelababy(Baby)最近同吳亦凡、魏大勛、趙今麥等參演大陸綜藝節目《潮流合夥人》,喺節目中大晒素顏,唔少網民都大 ...




右邊張床引起網民熱論!


女星Angelababy(Baby)最近同吳亦凡、魏大勛、趙今麥等參演大陸綜藝節目《潮流合夥人》,喺節目中大晒素顏,唔少網民都大讚靚!不過喺其中一集中,講到Baby同趙今麥所住嘅房間漏水,所以叫咗兩位男生入房幫手睇睇,令女生房間曝光!房內除咗有兩張床,仲有櫈同梳化等等…而上面都係擺滿晒衫,睇嚟非常凌亂!


當鏡頭影到兩位女生嘅床時,一張床上嘅被好整齊,而另一張就亂成一團,究竟邊個打邊個嘅呢?去到夜晚瞓覺時,謎底終於打開,原來唔摺被嘅係Baby,網民都估唔到最年輕嘅趙今麥仲有條理過Baby,慨嘆話:「黃曉明真不管管嗎?」、「不用做家務嗎?」


另外,Baby喺節目中透露,第一份工係做Model,拍一次係600蚊,未幾就轉做兒童節目主持,每個月有4,000蚊,固定收入2年!吳亦凡就問佢當時幾大,Baby就話:「15、16歲!」吳亦凡都不敢相信再問多次,驚嘆:「你也很厲害!」工作後,Baby就開始經濟獨立,唔使問屋企人攞錢喇!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!