網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月5日 星期日

祖兒包場被放飛機 __,容祖兒,

祖兒包場被放飛機

祖兒包場被放飛機英皇戲院有別一般戲院,由小食、餐飲到座位都非常講究,阿嬌讚貴賓影院有無限量爆谷任食,非常暢快。問到包場最想請Fans看她們那一齣電影? ...




英皇戲院有別一般戲院,由小食、餐飲到座位都非常講究,阿嬌讚貴賓影院有無限量爆谷任食,非常暢快。問到包場最想請Fans看她們那一齣電影?阿Sa表示:「我反而想請佢哋睇我睇過嘅好電影,因為佢哋未必睇過。(邊套?)《時光倒流七十年》,呢套戲真係好浪漫,睇咗好多次都係咁鍾意。」阿嬌亦和應,並自爆喜歡重複看同一套電影。

談到包場,阿Sa大爆早年曾放好姊妹容祖兒飛機:「佢曾經包場請我哋睇戲,但我太攰,放咗佢飛機。」而阿嬌亦是「飛機王」,之前她主演的電影《失蹤》上映,阿Sa原本想包場撐她,怎料最後是「主角」阿嬌甩底,最終搞唔成。






鍾意就快D Share啦!