網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月5日 星期日

【風褸都唔敢着】黎燕珊撐無綫安排好 江嘉敏話上年百萬行有得着 __,江嘉敏,無綫,黎燕珊,

而江嘉敏和黎燕珊均表示不知無綫今年沒安排風褸給所有參與的藝員同事,只知想為慈善出一分力,江嘉敏更直言:「我都係第二年參加,唔係咁清楚,不過記得舊年係有 ...






而江嘉敏和黎燕珊均表示不知無綫今年沒安排風褸給所有參與的藝員同事,只知想為慈善出一分力,江嘉敏更直言:「我都係第二年參加,唔係咁清楚,不過記得舊年係有(風褸)嘅!」問到江嘉敏可會擔心個人安全?她笑言:「冇,因為我病咗幾日都未瞓醒,發咗燒幾日,不過已經退咗燒。」她更指事前公司未有作出特別「溫馨提示」。黎燕珊亦說:「唔擔心,應該唔會有混亂情況發生,無綫安排得好好呀!一切聽從公司安排,我都係為慈善出分力啫!唔使擔心太多。」



無綫派出60人大隊,但今年沒有派TVB風褸給各同事作隊服。 無綫派出60人大隊,但今年沒有派TVB風褸給各同事作隊服。
 張寶兒、朱凱婷、江嘉敏、陳曉華及徐榮充撐場面。

張寶兒、朱凱婷、江嘉敏、陳曉華及徐榮充撐場面。
黎燕珊不擔心安全受威脅

黎燕珊不擔心安全受威脅
江嘉敏直言去年出席百萬行時,公司有派發風褸。

江嘉敏直言去年出席百萬行時,公司有派發風褸。

鍾意就快D Share啦!