網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月5日 星期日

【多圖】洛兒泰國度假再騷「必殺戰衣」 網民激讚:呢件好激動! __,洛兒,

踏入冬季,不少都選擇離港旅遊,到外地擁抱陽光與海灘。「網絡女神」洛兒(Lokyii)亦都都趁住閒暇到泰國華欣度假,日前也在IG貼出性感水著照回饋粉絲, ...




踏入冬季,不少都選擇離港旅遊,到外地擁抱陽光與海灘。「網絡女神」洛兒(Lokyii)亦都都趁住閒暇到泰國華欣度假,日前也在IG貼出性感水著照回饋粉絲,並說:「是猛猛的陽光⋯⋯為大家帶來溫暖。」令粉絲的精神為之一振。有粉絲更留言讚泳衣好看:「呢件好激動!」也有人要求加相。

洛兒。(IG@lok_lokyii)


身材好Fit。(IG@lok_lokyii)


新相。(IG@lok_lokyii)


其實好多粉絲一樣都覺得寂寞同凍。(IG@lok_lokyii)












亦都有自己嘅泳池。(Instagram@lok_lokyii)


呢間都好近沙灘!(Instagram@lok_lokyii)


日日都有新相,估唔到Youtube仲有片。(IG@lok_lokyii)


吸引勁多人follow。(Instagram@lok_lokyii)


靚。(Instagram@lok_lokyii)



來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!