掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

三度做老豆 添丁黃祥興抗疫要緊拒朋友探B __,黃祥興,

三度做老豆添丁黃祥興抗疫要緊拒朋友探B27分鐘前同太太Peggy結咗婚七年嘅黃祥興,有一仔、一女,湊夠一個好字。本來計劃封肚嘅黃太,早前意外有喜,懷有 ...




  • 三度做老豆 添丁黃祥興抗疫要緊拒朋友探B
  • 27分鐘前




同太太Peggy結咗婚七年嘅黃祥興,有一仔、一女,湊夠一個好字。本來計劃封肚嘅黃太,早前意外有喜,懷有第三胎。今日(30/01)B仔順利出世,恭喜!恭喜!據了解Peggy今胎選擇剖腹生產子,黃祥興也有進入產房陪伴在側及剪臍帶,他說:「BB 重六磅尾,母子都好健康,今次入產房同第一、二次感覺好不同,頭兩次覺得媽媽是主角,好關心媽媽的狀態,今次可能年紀大咗,好期待第三個BB,當然也沒有忽略媽媽,會好關心BB幾點出世、如何出世,又會留意醫生點開刀,到醫生話BB 出世了我就幫手剪臍帶,整個過程都好順利,覺得生命很重要,我們做父母會俾最好嘅嘢小朋友,希望小朋友快高長大。」

 而有鑑近日武漢肺炎,自己事前和兩個小朋友都做足預防措施才探望太太和抱BB,入屋前亦會替兩個小朋友消毒,明日都只會自己去醫院照顧太太,小朋友留家以策安全。祥興說:「最近都收到好多朋友祝福問問候,我都叫他們電話祝賀可以,不用專程來醫院,感謝大家的關心。」

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!