掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

許冠傑:武漢肺炎醫院限制進出 許冠傑終可抱孫女 __,新型肺炎,武漢肺炎,許冠傑,

恭喜歌神!71歲的「歌神」許冠傑日前再度榮升爺爺,細仔許懷谷嘅太太誕下B女,亦都係歌神首名女孫!但因為武漢肺炎肆虐香港,醫院嚴格採取人流管制措施,每次 ...




恭喜歌神!


71歲的「歌神」許冠傑日前再度榮升爺爺,細仔許懷谷嘅太太誕下B女,亦都係歌神首名女孫!但因為武漢肺炎肆虐香港,醫院嚴格採取人流管制措施,每次只能兩人入去探B,所以身為爺爺的許冠傑都要搞到今日先可以抱下個乖孫。


許懷谷上載許冠傑同老婆Rebecca Fleming(Rebu)抱住乖孫嘅合照,見新爺爺嫲嫲笑得好開心,佢仲公布囡囡中文名叫許芷晨,而許懷谷更呷醋「外父」上身,囡囡只係剛出世,但佢就留言話:「我準備了槍,為那個已經和她約會的男孩感到抱歉。」許懷谷之前已經育有一對孖仔,正所謂孻女拉五臟,難怪對「前世情人」特別緊張,而B女又係許冠傑第一個女孫,芷晨一定萬千寵愛在一身。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!