掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

汪小菲:大S送口罩去武漢 老公汪小菲買萬個派街坊 __,大S,徐熙媛,汪小菲,

兩老婆都咁有善心!武漢肺炎嚴重,好多地方都出現口罩缺貨情況出現,台灣藝人徐熙媛(大S)早前就喺日本買咗10,000個口罩運去武漢紓緩當地嘅物資需求,不 ...




兩老婆都咁有善心!


武漢肺炎嚴重,好多地方都出現口罩缺貨情況出現,台灣藝人徐熙媛(大S)早前就喺日本買咗10,000個口罩運去武漢紓緩當地嘅物資需求,不過有台灣網民就認為大S身為台灣人,應先幫台灣人,搞到大S和妹妹小S先後在微博反擊。


而老公汪小菲今日就喺網上透露得到台北好朋友嘅幫助下買咗1萬個口罩:「雖然無法寄出,本地的朋友也有需要。五千個放在我們台北 s hotel給我們員工還有客人免費使用。」又話另外5,000個就拜託里長捐畀附近嘅鄰居:「遠親近鄰都是一家人,台北也是我半個家,做點力所能及的事 ​​​​。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!