掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

人母孫慧雪谷到行cosplay《一拳超人》吹雪 網民竟嫌唔夠大 __,孫慧雪,超人,

人母孫慧雪谷到行cosplay《一拳超人》吹雪網民竟嫌唔夠大21分鐘前日本大熱動漫《一拳超人》踩入手遊市場,更在香港物色藝人cosplay當中人物,像 ...




  • 人母孫慧雪谷到行cosplay《一拳超人》吹雪 網民竟嫌唔夠大
  • 21分鐘前




日本大熱動漫《一拳超人》踩入手遊市場,更在香港物色藝人cosplay當中人物,像戴耀明扮埼玉便是唯妙唯肖,但以人母的孫慧雪扮身材姣好、擁有巨乳的23歲吹雪,就不是個個fans都能接受,不僅少了股傲嬌味,更被嫌「不夠大」。

不過,孫慧雪為扮好吹雪一角可謂不遺餘力,心口谷到「行」,著上cosplay服飾拎住油杯坐喺酒店大床露出大截美腿更引死人,如果咁樣返到屋企畀老公睇,應該好快又「啤」多件化骨龍出嚟。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!