網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月17日 星期五

《娛場》:【娛場】寧傷害自己 麥美恩當自己笑柄 __,麥美恩,

麥美恩擁有一顆善良嘅心,寧願取笑自己都唔想傷害人。提起麥美恩(Mayanne),你會想起甚麼?「龍躉村姑」?抑或是「綜藝女王」?在人前,Mayanne ...




麥美恩擁有一顆善良嘅心,寧願取笑自己都唔想傷害人。


提起麥美恩(Mayanne),你會想起甚麼?「龍躉村姑」?抑或是「綜藝女王」?在人前,Mayanne總是大癲大肺,不過在人後,她卻是缺乏自信、小心翼翼。她接受《娛場》主持人李文珊(Sherman)訪問時,就表現出不一樣的一面。


2011年,Mayanne心口掛住一個勇字,由溫哥華隻身來到香港發展,還自薦參與《香港小姐競選》,最終奪得第四名。作為「梗頸四」,Mayanne並無氣餒,加入娛樂新聞台之餘,更參與不少綜藝節目的拍攝,包括《學是學非》、《森美旅行團》等,更憑不拘小節的真性情深得網民的民心,而提起一眾「巴打」「絲打」,Mayanne笑說:「初初開始有人留意我係喺網上討論區,佢哋真係好留意我啲細微嘢,又會話我『點解會做埋啲表情咁核突』、『佢真係好肥喎』、『佢都唔靚女』,聽到呢啲說話,我唔會當係一種攻擊,反而好好奇點解啲人可以咁得閒逐格Cap我啲樣,所以就同《學是學非》嘅導演、撰稿員去夾做啲嘢,點知原來真係有反應,變相個互動就變得好得意,令到大家對我嘅印象更加深刻!」


在鏡頭面前,Mayanne盡顯真性情,經常不介意醜化自己,例如公然着「面堅尼」嚇人、鯨吞熱狗等等,都令觀眾難以忘懷,不過豪邁的背後,她卻是心思細密、處處為人設想,有時候因怕傷害別人,內心更充滿掙扎,她說:「我講嘢係好叻,但有啲嘢真係唔敢講,呢個都係一個做主持好矛盾嘅位,所以好多時候,我寧願笑自己、寧願將自己成為一個焦點去被取笑,咁樣就唔會影響到人。」


鏡頭前的反差不只是做主持的內心掙扎,還有她內在性格,感性的Mayanne眼泛淚光地說:「我不停講嘢係代表我好怕醜、好驚,好明顯發覺到我有呢個特點嘅係森美,佢會睇得出我內心有啲唔安定。」而對待愛情,Mayanne卻不像外在性格般向前衝,取而代之的是守株待兔,選擇默默等愛。但想不到的是,表面女強人的她,內心卻是小鳥依人,更揚言如果遇到Mr. Right,可能甘願放棄事業:「如果遇到一個錫你嘅人,我覺得嗰個滿足感大過於所得到嘅成績!」雖然還未遇到真命天子,不過Mayanne仍然會寄情工作,更表示會由綜藝路線轉投戲劇路線,如果想知道更多Mayanne的內心世界,那就一定要去片了!


場地:Madame Fu-Grand Cafe Chinois、大館
化妝: Jeff.T.makeup
髮型: Kenneth hair
服裝: Magazzin Group

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!