網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月17日 星期五

火火:騎劫船P!火火KB幫比堅尼女印「雙龍出海」 __,KB,火火,

火火同KB騎劫船P!由藝人火火(李家榮)與KB(李健宏)主持的ViuTV節目《萬人幫拖搞個唱》,以真人騷形式紀錄兩人由組隊到開演唱會的過程,見證眾人相 ...




火火同KB騎劫船P!


由藝人火火(李家榮)與KB(李健宏)主持的ViuTV節目《萬人幫拖搞個唱》,以真人騷形式紀錄兩人由組隊到開演唱會的過程,見證眾人相助的成果。二人落足心機宣傳這件別具意義的事,先在負廿幾度的冷凍車裸求網民提供組合名,最後取名為「雙龍出海Double Dragon」,又在周末借船出海,騎劫船P,主動幫船上的後生仔女印上「雙龍出海」臨時紋身,並邀得著名紋身師Marcus Yuen,於茶餐廳即席邀請途人紋上組合名,藉此宣傳其個唱,過程相當熱血。


在節目首集中,兩人提及創作構思及初衷:「我哋呢兩個人靠𢱑,𢱑啲香港人幫手,無論任何職位都可以幫我哋,推到我哋開演唱會,如果呢件事都做得成的話,都帶到幾多希望畀香港人。」KB期望透過節目將人與人之間關係拉近。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!