網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月17日 星期五

楊柳青:被非禮唔敢出聲 楊柳青習武等做女英雄 __,楊柳青,

表裏不一!楊柳青近年向打女之路進發,密密運動及練習武藝,希望在鏡頭前挑戰女英雄角色!單身逾三年的她外表冷傲,私底下卻是攬公仔入睡的小女人,渴望找到將她 ...




表裏不一!


楊柳青近年向打女之路進發,密密運動及練習武藝,希望在鏡頭前挑戰女英雄角色!單身逾三年的她外表冷傲,私底下卻是攬公仔入睡的小女人,渴望找到將她寵壞的真命天子。


在劇集《解決師》中有性感演出的楊柳青(Wiyona)其實是打得之人,入行初期的主要工作是模特兒及主持,近年矢志做武打演員,狂操體能又報讀有關武打的課程,望殺出一片天!


不說不知,Wiyona從前個性內向柔弱,試過在車廂被非禮也不敢出聲,自從積極運動後,她身形愈來愈Fit,最重要是變得更有自信:「練武後真係冇遇過色狼,可能有股氣場,佢哋通常會蝦啲怕事嘅女仔,前排見到有男人貼住個女學生後面,我上去問個女仔有咩幫手,個男人即刻走咗,令我有種儆惡懲奸嘅感覺。」


充滿正義感的她希望有機會多拍動作片,最想扮演盜墓者羅拉或神奇女俠的女英雄角色。


鱷魚頭老襯底


Wiyona外表堅強Sharp醒,卻保留着一顆少女心,出埠工作要攬公仔瞓覺才有安全感,她笑說:「好多新識嘅朋友都誤會我,以為我好醒目,其實我好多蝦碌嘢,朋友都成日笑我係路癡同大頭蝦,最近接拍咗部搞笑戲,可以挑戰吓喜劇天分。」


過去幾年,Wiyona花大量時間為事業增值,轉眼已單身逾三年,會否心急拍拖?她直言也想找個人依靠:「想嘗試約會,攰嗰陣有人依靠吓。(鍾意邊類型?)運動型,以前鍾意靚仔高大,但依家着重性格多啲,都想搵個會寵壞我嘅人。」


場地:eliment Fitlax

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!