網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月26日 星期日

唐詩詠:八分之一外國血統 唐詩詠想返荷蘭尋親 __,唐詩詠,

唐詩詠話只係見過嫲嫲一面。藝人唐詩詠自爆是「混血」兒,難怪鼻子長得很高!她出席公開活動受訪,再向記者解釋﹕「原來嫲嫲係荷蘭同印尼混血嘅,所以我有八分之 ...




唐詩詠話只係見過嫲嫲一面。


藝人唐詩詠自爆是「混血」兒,難怪鼻子長得很高!她出席公開活動受訪,再向記者解釋﹕「原來嫲嫲係荷蘭同印尼混血嘅,所以我有八分之一外國血統。咁平日忙拍劇開工,好少同親戚食飯,見面亦都冇傾過,係近日大家食飯傾開我才知,以前好多人問點解我個鼻咁高,我就答『負負得正』。」


詩詠表示只見過嫲嫲一面:「印象中佢皮膚黑,輪廓深。(想去荷蘭尋親?)想呀,睇吓有有呢啲節目。我都好想去印尼,因為嫲嫲好似有哥哥或細佬喺嗰度。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!