網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月26日 星期日

謝霆鋒:謝霆鋒滑雪變剷冰專員 徐濠縈險被燒頭髮 __,徐濠縈,謝霆鋒,

有得玩最緊要!藝人謝霆鋒、劉浩龍、徐濠縈、KevinBoy(李健宏,KB)、郭偉亮(Eric)、葉佩雯等一班好友,趁今個新年就飛去北海道滑雪避年,去到 ...




有得玩最緊要!


藝人謝霆鋒、劉浩龍、徐濠縈、Kevin Boy(李健宏,KB)、郭偉亮(Eric)、葉佩雯等一班好友,趁今個新年就飛去北海道滑雪避年,去到咁遠玩佢哋都不忘上載社交網同大家分享,到咗今日初二,一行人繼續上山滑雪,仲意外為霆鋒搵到份「新工」,山上因大風雪而令玻璃門窗結晒冰,霆鋒就為眾人將窗上嘅冰剷走,仲邊剷邊笑指自己細個畀人罰就係要幫手洗窗。


之後鏡頭一轉,就見到佢哋一行人中劉浩龍同另一隊友滑雪滑到攰,體力不支到一入室內就攤低,霆鋒、徐濠縈同葉佩雯就拍低佢哋啲醜態。再再鏡頭一轉,今次仲見到貪玩嘅KB竟然想偷偷用打火機燒徐濠縈啲頭髮,更好笑係佢放埋上社交網叫網民投票佢燒唔燒好,真係踩過你咩,新年流流玩啲咁嘅嘢…

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!