網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月8日 星期六

【10幾萬買4萬個】黃夏蕙黃大仙派口罩 周潤發家姐排隊拎 #周潤發 #黃夏蕙

黃夏蕙與契仔楊峰今日到黃大仙竹園南邨向65歲以上長者派發口罩,吸引不少長者排隊,周潤發家姐周聰玲與夏蕙姨私下原來都好老友,亦有到場支持及排隊攞口罩。夏 ...




黃夏蕙與契仔楊峰今日到黃大仙竹園南邨向65歲以上長者派發口罩,吸引不少長者排隊,周潤發家姐周聰玲與夏蕙姨私下原來都好老友,亦有到場支持及排隊攞口罩。夏蕙BB與楊峰戴上口罩及手套現身,她們透露早前購得40,000個口罩已經買少見少,但仍然會盡力找貨源入貨,楊峰說:「原本我哋訂咗80,000個口罩,有啲畀人搶咗,好多訂咗貨都唔賣,退番錢,有啲又話加飲茶費、打稅,有啲直情賣咗畀其他人,而家花咗10幾萬買口罩。」

問他們可有用炒價購入口罩,楊峰肯定地說:「炒價肯定食咗,而且有醫院、戒毒社、聾人協進會都搵過我,我又送咗啲過去,所以我哋都唔係剩番好多,主力係派畀老人家,盡力安排緊。」

夏蕙BB心痛表示香港人慘到不得了:「有時排幾個鐘都冇,你叫啲老人家點?我知道玲姐都冇口罩,佢係我好姊妹,我都叫佢嚟排隊,佢今日兩點就嚟,我一視同仁嘅。」至於日前市民搶米、搶廁紙,夏蕙BB直言無謂:「嗰啲多餘嘅,冇需要。口罩就過無可化替,但係米同食物嗰啲唔使驚,我自己都冇買。」她透露自己亦沒有口罩存貨,只好幾日用一個口罩:「冇辦法,我都冇,慳住用。」

採訪、攝影:盧妹

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩

---------------------------------

11大串流娛樂平台推介

65頁網上煲劇睇戲天書

點擊即睇

黃夏蕙與契仔楊峰今日在黃大仙派口罩。


65歲以上長者都合資格拎。


人龍中見到周潤發家姐周聰玲,黃夏蕙表示與周聰玲係好姊妹,所以叫對方嚟排隊。


楊峰說花了10幾萬買口罩。



鍾意就快D Share啦!