網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月8日 星期六

【行山避疫】鄺文珣帶囝囝爬山放電 水皮媽咪一度chur爆休克5分鐘 #鄺文 #鄺文珣

今日元宵佳節,中國情人節,情侶都放閃,育有兩子一女的幸福靚太鄺文珣,今日就在IG分享了跟老公應德榮的親暱相,原來日前帶着孩子上山避疫,一齊登上鶴嘴山, ...




今日元宵佳節,中國情人節,情侶都放閃,育有兩子一女的幸福靚太鄺文珣,今日就在IG分享了跟老公應德榮的親暱相,原來日前帶着孩子上山避疫,一齊登上鶴嘴山,遠離人群,並齊齊脫罩呼吸新鮮空氣。鄺文珣留言:「祝願大家愛情甜蜜美滿,家庭幸福團圓,元宵節快樂。」

鄺文珣於2006年加入人妻行列,跟老公結婚13年,二人世界變五口之家,成員多了,歡笑聲也多了。鄺文珣夫妻都好鍾意郊外活動,不時帶着11歲多長子Cadence、9歲多二子Casper和2歲多孻女Chesney出去戶外活動,這位潮媽最不主張兩名兒子打機。他們這次挑戰鶴嘴山,並留言:「決定帶孩子去爬山 #鶴嘴山 #氣象站」看到他們這個登山之旅有一定難度,她要戴着爬山手套,跟在老公身後,扶着欄杆拾級而上,辛苦上山後風光明媚,她都拍了不少靚相。

鄺文珣今日接受《蘋果》訪問,她說:「呢排我哋好鍾意行山,感覺好正,我哋仲行『歪路』,同細路行平路,睇花花草草佢哋嫌好悶,好難叫佢哋出去,而家疫情咁,成日留喺屋企,心靈身心都受影響,玩game同煮嘢食,放唔到男仔啲電,聖經有句叫我哋『向高山舉目』,於是我哋呢排上咗癮咁,成日同朋友一齊去,仲期待下一次行邊,有時行成4、5個鐘,亦試過6個鐘,大家幾enjoy,小朋友覺得好冒險,我哋同行有有經驗人一齊,都唔太擔心。」即使行山多斜路,鄺文珣說:「着啱衫,帶齊用具,有人帶住都安全,唔太危險,但啱啱呢次我自己太chur,以為OK,又冇停咁行,結果暈咗5分鐘,可能我着唔夠衫,大風又凍,唔夠暖,好彩抖一陣都可以行埋佢。我真係要做多啲運動,因為行山路都難,冇能力帶妹妹,留佢喺屋企,最多只同佢到附近踩單車,妹妹都明白事理,知道外面有菌,佢肯戴口罩。」

---------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩

---------------------------------

11大串流娛樂平台推介 65頁網上煲劇睇戲天書

點擊即睇

人靚景靚(IG圖片)


挑戰斜坡(IG圖片)


鄺文珣同老公一齊拾級而上(IG圖片)


小心呀(IG圖片)


母子都享受行山樂(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!