網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月8日 星期六

【武漢肺炎】工作取消多陪家人 Bob:唔好睇失去幾多 #Bob #新型肺炎 #林盛斌 #武漢肺炎

Bob更珍惜這段時間跟家人一起。
【武漢肺炎】工作取消多陪家人Bob:唔好睇失去幾多Bob更珍惜這段時間跟家人一起。林盛斌(Bob)和張秀文於電視城為遊戲節目《你估我唔到》擔任主持進行 ...




【武漢肺炎】工作取消多陪家人 Bob:唔好睇失去幾多

Bob更珍惜這段時間跟家人一起。

林盛斌(Bob)和張秀文於電視城為遊戲節目《你估我唔到》擔任主持進行拍攝,今集有何廣沛任嘉賓。

Bob透露剛從馬來西亞返港,因為有份參演賀歲片《財神2020》,好感恩上映第一日成為當地華語片第一,返港後陪伴家人。對於武漢肺炎肆虐,經常出外工作可會擔心?他直言會做好防疫措施,回家後會噴消毒用品及更換衣服。本身開設製作公司的Bob,坦言好多廣告工作要暫緩,員工留在家中工作,亦沒有打算裁員或放無薪假期。他說:「我二月的司儀工作都有取消或延期到四、五月,但唔好睇失去幾多,反而覺得這個時期陪家人,可以增值諗下有新打算,正面去諗。」

Bob和張秀文主持遊戲節目,今集嘉賓何廣沛。
Bob和張秀文主持遊戲節目,今集嘉賓何廣沛。





鍾意就快D Share啦!