網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月8日 星期六

【武漢肺炎】新春自困海口家 代蓮曦丹美回港隔離14日 #代蓮曦丹美 #新型肺炎 #武漢肺炎

Daisy成個春節就在海口家裏,足不出戶。
【武漢肺炎】新春自困海口家代蓮曦丹美回港隔離14日Daisy成個春節就在海口家裏,足不出戶。武漢肺炎肆虐,港府由今日凌晨起要求所有從內地入境人士強制接 ...




【武漢肺炎】新春自困海口家 代蓮曦丹美回港隔離14日

Daisy成個春節就在海口家裏,足不出戶。

武漢肺炎肆虐,港府由今日凌晨起要求所有從內地入境人士強制接受檢疫 14天,在農曆新年前往海口探親的代蓮曦丹美(Daisy),幾經艱辛撲機票,終於趕及在實施強制檢疫前返港,Daisy回港後亦要留在家中自我隔離14日。

Daisy的家人分別在德國及海口居住,這次她到海口探望長輩,在逗留的兩個星期內,她在當地只出入過兩次,就係由機場去屋企、再由屋企出機場,全個新年自困家裏,而且度歲穿的新衫只是一件睡衣。

Daisy說:「為咗過年,我指甲gel咗,頭髮treatment整咗,新衫買咗,化妝品準備晒,點知係一件睡衣喺海口嘅屋企過完成個新年,我全程冇出過屋企,唯一一次出屋企係直線去機場返香港,呢次真係由細到大過得最特別嘅一個新年。」雖然自困海口寓所,不過來自小康之家的Daisy還好了,她的住所有3層,可以在一樓飲咖啡、二樓飯廳開餐,三樓閨房睡覺,她更將這些家中「景點」分別美名為「客廳嶺」、「沙發灘」、「餐廳美食街」、「枕頭山」。

前晚(6日) Daisy由海口飛返香港,當日機場入境者特別多,「嗰日入境要量體溫,填健康申報表,但特別多人,同埋feel到氣氛係好小心,個個戴晒口罩。香港始終人口密度高,尤其機場係集中全世界唔同人嘅地方,雖然呢次入境比平時用多咗時間,但都係應該。」






鍾意就快D Share啦!