網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月8日 星期六

武漢肺炎:楊卓娜教整囗罩套自救 網友質疑成效 #新型肺炎 #楊卓娜 #武漢肺炎

楊卓娜都真係好有心!藝人楊卓娜一向熱愛整手工,依家武漢肺炎肆虐一罩難求,佢就同大家講等人救,不如自救,仲拍片教大家自製口罩套!見佢三兩下手勢就將兩塊布 ...




楊卓娜都真係好有心!


藝人楊卓娜一向熱愛整手工,依家武漢肺炎肆虐一罩難求,佢就同大家講等人救,不如自救,仲拍片教大家自製口罩套!見佢三兩下手勢就將兩塊布縫成圓桶形,咁就可以將個口罩攝入中間,楊卓娜留言:「DIY!大家一齊努力做囗罩套,保護好你的口罩,不搶奪資源!把醫療囗罩留給最需要的前線人員!」佢仲溫馨提示:「要多做幾個,勤洗換,換下的口罩套用膠袋袋起,回家徹底清潔消毒!更換之後,記得要洗手才換上新的口罩套!」


唔少粉絲都讚楊卓娜好有心,亦有粉絲留言建議佢喺布同同口罩中間加層冷氣過濾紙,而接觸面嗰一面再加張紙巾,如果唔係內層口罩都會污染。不過有網友質疑:「你自己裏面啲水氣會破壞個口罩結構,呢個方法唔可以用多過一日,最多只可以延長少少壽命。」楊卓娜亦回覆:「是的!我想多換幾次口罩套可能會好些!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!