掃呢頁CODE去手機

2020年2月3日 星期一

單飛等足5年 何建曦爆C AllStar未有計劃10周年合體 __,C AllStar,

SoulJase受訪許文軒,直言未知C AllStar今年會否合體。
單飛等足5年何建曦爆CAllStar未有計劃10周年合體SoulJase受訪許文軒,直言未知CAllStar今年會否合體。CAllStar成員何建曦( ...




單飛等足5年 何建曦爆C AllStar未有計劃10周年合體

SoulJase受訪許文軒,直言未知C AllStar今年會否合體。

C AllStar成員何建曦(SoulJase)作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》專訪,大談單飛出歌感受。SoulJase說:「其實C AllStar休團之前已經有造歌嘅計劃,但一等再等,唔經唔覺已經等咗5年,始終C AllStar單飛有先後,公司又唔想4個炒埋一碟,我又唔介意行後,可能一早已經諗咗點做,所以我行單飛相比之下比佢哋清晰。」

問到2020年屬C AllStar的10周年時,SoulJase說:「等埋King嘅作品先,但係咪King出完歌之後就會合體,我真係唔知,因為仲未有計劃,可能我哋會開始做第二Round單飛。」

新歌《Bounce Back》以人性當中的「謊言」為題材,問到SoulJase為何喜歡研究人性這類題材?他說:「可能我係雙魚座,鍾意諗嘢。(覺得自己真實一面係點?)啲人覺得我好串,成日黑口黑面,我內裏其實好溫馴,我都想知我幾時串過人,幾時黑口黑面,我係俾人串嗰個,4個入面我比較Easy Going,我絕對唔係蝦蝦霸霸嘅人。」




鍾意就快D Share啦!