掃呢頁CODE去手機

2020年2月3日 星期一

教小朋做戲激發導演夢 余香凝預告情人節做電爆膽黐飯食 __,余香凝,

余香凝希望下次親自為MV執導。
教小朋做戲激發導演夢余香凝預告情人節做電爆膽黐飯食余香凝希望下次親自為MV執導。余香凝(Jennifer)最近推出新歌《無得比》,希望藉歌曲鼓勵聽眾欣 ...




教小朋做戲激發導演夢 余香凝預告情人節做電爆膽黐飯食

余香凝希望下次親自為MV執導。

余香凝(Jennifer)最近推出新歌《無得比》,希望藉歌曲鼓勵聽眾欣賞自己,不要活在被比較的陰影之中。是次Jennifer除了有份構思MV內容,更被激發出潛在的導演魂,不時指導小演員做戲,過足導演癮;她亦發下豪語,寄望下次親自執導個人MV,朝導演之路進發!

再度包辦新歌作曲部分,Jennifer說歌曲取材自真實經驗:「《無得比》主要係講『比較』嘅心理,記得小學時,有個同學彈琴好叻、讀書又好,媽咪經常同我講『你學吓人啦,點解你咁差㗎?』當時成日覺得自己好無用。最近媽咪撞返呢位舊同學,原來過咗咁多年,我仍然耿耿於懷,暗地裏想同對方比較,睇吓邊個成功啲,我先發現呢個心態好恐怖,所以要用呢首歌提醒自己,唔好成日同人比較,要相信每一個人都係獨特嘅,希望透過呢首歌,鼓勵大家多啲欣賞同愛惜自己,相信自己係最完美。」



日前Jennifer拍攝新歌MV,對演戲駕輕就熟的她,首次放下演員身份,專心夾band唱歌,「第一次冇參與演戲嘅部分,放手交畀其他演員去做,同公司嘅方珈悠(Jamie)都有參與拍攝,好多謝大家仗義幫忙!不過因為緊張個效果,所以一早就嚟睇佢哋拍攝,當中有個小朋友可能太攰,中途扭計跑走咗,我突然有啲『導演上身』嘅感覺,一路喺鏡頭外教佢點做,呢個經驗幾特別,以後有機會都想執導自己MV,不過自知鏡頭處理方面唔係咁叻,所以希望可以合導。」

問到「余導」屆時會否趁機自肥,安排型男對戲?Jennifer竟自爆最想上演「動作戲」:「如果真係有個男主角,我唔想做啲好sweet嘅嘢,反而希望可以同佢嗌交,甚至拍打架嘅戲,咁樣拍出嚟我反而興奮啲。」

情人節將至,單身的Jennifer自言一點也不寂寞:「我啲朋友好好,會叫我一齊過節,所以我大時大節,都會黐住情侶同夫婦食飯,哈哈!好似啱啱嘅平安夜同聖誕節,我就連續兩日去做電燈膽,名符其實係聖誕燈飾。」

方珈悠

方珈悠



鍾意就快D Share啦!