掃呢頁CODE去手機

2020年2月3日 星期一

【武漢肺炎|全面封關】陳志雲轟林鄭:係疫情管制唔係歧視 王喜:佢地獄落梗 __,新型肺炎,林鄭,武漢肺炎,王喜,陳志雲,

【武漢肺炎|全面封關】陳志雲轟林鄭:係疫情管制唔係歧視王喜:佢地獄落梗23分鐘前武漢肺炎蔓延,但港府「假封關」,令前線醫護人員壓力爆煲。對於全面封關控 ...




  • 【武漢肺炎|全面封關】陳志雲轟林鄭:係疫情管制唔係歧視 王喜:佢地獄落梗
  • 23分鐘前




武漢肺炎蔓延,但港府「假封關」,令前線醫護人員壓力爆煲。對於全面封關控制疫情擴散,特首林鄭月娥表示根據世界衛生組織指引,不應採取可能助長歧視的行動,若全面阻止大陸旅客或任何人入境香港,與世衛聲明有衝突。她更反問:「我們處理公共衛生,為何用居住地或戶籍劃分呢?」

商台《晴朗的一天出發》主持陳志雲,今日狂轟林鄭「助長歧視論」。

「佢(特首)喺記者會講,聽咗好耐乜嘢係全面封關,佢話終於聽得明原來係全面阻止大陸旅客來港,指呢個就等於歧視,真係垃圾得緊要!我哋話要阻止人哋嚟,唔係因為佢哋係大陸旅客、佢哋係中國人喎,而係喺疫情嚴重嘅地方實施一啲管制,邊有歧視之理據存在,佢患咗嘅『病情』係一切諗落去,人哋都有特設想法,而擔心自己跌落個窿。」

至於其好友王喜,對於前線醫護及封關問題亦十分肉緊,他在社交網,貼上林鄭稱醫護人員有擔心就應開心見誠講,後來卻拒絕接見醫護人員的相關圖文,並留言:「呢隻死賤種地獄就落梗!」

同時他轉發文章,表明無條件支持前線醫護罷工的決定,他不會感到被背棄,因政府無恥,不應由醫護承擔。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!